Neue Webseiten / new web pages

Mittwoch, der 2. März 2022

Das Mathematische Institut erhält neue Webseiten mit einem frischen Design und stark überarbeiteten Seiten zu den Studiengängen. Die wesentlichen Seiten z.B. zur Lehre und Studiengängen, Lehrstühlen und Personen, Veranstaltungen, Leitung sind bereits weitgehend vorhanden, weitere Informationen der alten Webseite werden selektiv portiert und in den nächsten Wochen erscheinen.

In der Übergangszeit können noch Inkonsistenzen auftreten, die wir bitten zu entschuldigen. Melden Sie diese an die Webmaster Robert Baier und Massimo Pinzer weiter.

New web pages for the department

Wednesday, 2. March 2022

The Department of Mathematics switches to new web pages with a new design and many changes for the presentation of our study programmes. All essential web pages, e.g., on teaching and study programmes, chairs and members, events, organisation are mainly already present in German, while only first main pages are available in English. Further information in English and missing web pages will be selected for porting and appear in the next weeks.

Please excuse some inconsistencies in the transition period. We would encourage you to mention these to our web admins Robert Baier and Massimo Pinzer.